Tom 2. Kształtowanie i rozwój kompetencji pracowników - problemy i wyzwania redaktorzy :  Marta Młokosiewicz, Katarzyna Włodarczyk format :  B5 ISBN  978-83-7837-101-4 |
Wprowadzenie
Część I. Znaczenie wartości dla kształtowania i wykorzystania zasobów kapitału ludzkiego
1.1. Michał A. Michalski, Ekologia źródeł "kapitału ludzkiego"" i jego przyszłość
wobec kondycji rodziny i materializacji kultury
1.2. Sławomir Kamosiński, Aktualne problemy zarządzania zespołem
w organizacji. Wnioski płynące z analizy działalności praktyków biznesu
Część II. Rozwój kompetencji z perspektywy zarządzania różnorodnością wiekową pracowników
2.1. Alicja Miś, Różnorodność grup pracowników w organizacji. Specyfika
talentów w polskich firmach
2.2. Urszula Jeruszka, Międzypokoleniowe uczenie się wewnątrz zespołów
pracowniczych
2.3. Łucja Waligóra, Transfer wiedzy jako element wspierania różnorodności
pracowników ze względu na wiek
Część III. Kształtowanie i rozwój wybranych kompetencji usprawniających zarządzanie zasobami ludzkimi oraz funkcjonowanie pracowników w organizacjach
3.1. Anna Stankiewicz-Mróz, Rozwój kompetencji w zakresie analityki
predyktywnej jako element w procesie kształcenia podyplomowego
w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
3.2. Tomasz Gigol, Implementacja funkcji HR Business Partner w świetle
badań
3.3. Edyta Bombiak, Ocena ryzyka personalnego jako pożądana praktyka
w zarządzaniu kapitałem ludzkim
3.4. Krzysztof Wąsek, Programy onboardingowe jako narzędzie wspierające
rozwój kompetencji nowych pracowników sfery logistycznej
3.5. Monika Klemke-Pitek, Koncepcja Szkoły Ćwiczeń w procesie doskonalenia
zawodowego oraz kształcenia nauczycieli
3.6. Katarzyna Piwowar-Sulej, Izabela Kwil, Rafał Mroziewski, Rozwój
kompetencji przedsiębiorczych na kierunkach humanistycznych - wyniki
badań wstępnych
Część IV. Kompetencje pracowników w gospodarce 4.0
4.1. Grażyna Krzyminiewska, Kompetencje pracowników w Nowej
Gospodarce
4.2. Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys, Anna Szeląg-Sikora,
Wykorzystanie RPA Wizlink w rozwoju kompetencji cyfrowych
4.3. Grzegorz Łukasiewicz, Efekty e-HRM - próba kategoryzacji
4.4. Krzysztof Hauke, Telepraca jako forma kreowania aktywności kapitału
ludzkiego wynikającego z niepełnosprawności
Powrót do strony głównej  |   e-mail  |   Zamówienie